FANDOM

Sinoyra Gabriella Sfenzi De Feo
Cenevizli-Gabriela
Tytuł Sinoyra
Pochodzenie Genua
Status Kupiec
Rodzina nieznany z imienia mąż
nieznany z imienia syn
Lucrezia (siostra)
Religia Chrześcijaństwo lub Judaizm
Aktor Ayşe Özdemir

Siniora Gabriela — postać epizodyczna, pojawiająca się w trzecim sezonie.Pochodziła z Genui, była handlarką, prawdopodobnie siostra Rumeysy. Postać fikcyjna. 

Opis

Siniora pochodziła ze szlacheckiej rodziny, jej mąż umarł tragicznie pięć lat przed pojawieniem się się Gabrieli w pałacu. Jak sama twierdziła, miała syna i siostrę Lukrecję, która zaginęła w tym samym wypadku. 

Przyjechała do Księcia Mustafy i Mahidevran, by prosić o specjalne przywileje. Sułtanka z początku ją lubiła, ale była bardzo podejrzliwa. Gabriela później zgłosiła też podpalenie jej statku. Mahidevran przestało podobać się to, że Gabriela tak często gości w pałacu i uważała, że robi to, by być blisko jej syna. Później okazało się, że Gabriela prosiła o przywileje nie dla Siebie, lecz dla mężczyzny, który wiedział gdzie jest jej zaginiona siostra. Okazało się, że mężczyzna tak naprawdę nie wie gdzie jest jej siostra, ale wiedział, że jest w haremie księcia Mustafy. Odkryto, że najprawdopodobniej siostrą Gabrieli jest Rumeysa. Namawiała ją, by wróciła z nią do Genui, lecz Rumeysa wolała zostać w haremie, nie pamiętała, żeby miała siostrę. W końcu Gabriela opuściła pałac, później już nie pokazano jej w serialu. 

Nie wiadomo, czy Siniora rzeczywiście byłą siostrą niewolnicy z Manisy.

Ciekawostka

  • Gabriela podarowała Mahidevran zwierciadło grzechu. Jeżeli człowiek spojrzy w to lustro po popełnieniu grzechu to zwierciadło pęknie.